
Merhaba arkadaşlar, Skypeuyeol.Com sitemizin ziyaretçilerine özel bir destek platformu kurmaya başladık. Destek panelimiz çok yakında hizmete girecektir. Online destek hizmetimiz açılanadek buradan yorum olarak sorularınızı bizlere yöneltebilirsiniz.
Eğer Skype kayıt formunu bulamadıysanız buradan kayıt formuna girerek kaydolabilirsiniz.
Not: Yorum olarak yapılan başvurulara yanıt olarak cevap verilmektedir. Çalışma saatleri içerisinde ve hafta sonları gündüz saatlerinde yapılan yorumlara en geç 30 dakika içerisinde cevap verilecektir.


Merhaba, bilgisayara yeni format attım. Skype'yi yükledikten sonra hesabıma girdim. Skype'ye girdiğimde 8-9 kişi görünüyor arkadaşlarımın çoğu gözükmüyor. Neden böyle oldu diye düşünürken bir de laptoptan gireyim dedim. Oradan girdiğimde herkes görünüyordu. Bunun nedeni ne olabilir, pc ile ilgili mi bir sıkıntı var çözemedim. yardımcı olursanız sevinirim.
YanıtlaSilSelam
SilSelam çevrim dışı yazılan iletiler bende çıkmıyor ta ki yazan kişi ve ben çevrim içi olup bana yazana kadar. Yardımcı olursanız sevinirim.
SilMerhaba, ben Skype listeme msnden bir arkadaşımı eklemek istemiyorum ama bir türlü bulunamadı diyor. Nasıl yapacağımı söylermisiniz acaba?
YanıtlaSilteşekkür ederim çok açıklayıcı oldu. inanın her yerde aradım ama bulamamıştım çok makbule geçti. :)
Silbn skyp üye olamiyorum tek sorun şifre yazdıgımda oluor üye olmak için hangişifreyi yazarsam yazayım kabul etmedig için üye olamiyorum neden
YanıtlaSilMerhaba,daha önce msn adresimle aynı olan adresimle skype ye üye olmuştum ve bir skype ismi oluşturmuştum....Birkaçgün önce msn yi açamayınca yeni sürümü, yani skype yi yükledim ve karşıma tüm msn kişilerim çıktı sorun yok ......Asıl sorum şu daha önceki üyeliğimde kişilerim görünmüyor doğal olarak ve silmek istiyorum ...nasıl silebilirim....Bir başka sorum da şu ...madem 2014 başlarına kadar messenger kalacak skype üyeliklerimi şimdilik iptal edip tekrar messenger yükleyip aynı adresimle kişilerimle görüşmeye devam etmek için ne yapmalıyım ?
YanıtlaSilÇevrim dışı ileti gönderilemiyor, renkli yazı yok, msn de plus özelliklerinin hiçbiri yok....hareketli ifadeler bile yetersiz, titreşim bile yok....msn yi şimdiden özledim ....Skype boşşş, bomboş ve soğuk... Ayrıca Face hesabını bağlamak istediğinde tüm bilgilere erişebilirlik istenmesi çok itici , elbette vazgeçtim. Mas nin son sürümü zaten süperdi eksiklerine rağmen.....Skype Msn ye geçmeliydi msn skype ye değil :)
YanıtlaSil:))) İlginç bir cevap sayın Ş Yakut....Msn son sürümde zaten ç.d. görünebiliyordu kişi bu Skype nin bir +++ özelliği sayılmıyor onu geçelim ....Ben yanlış ifade etmişim aslında ç.d. iletiden kastım karşı taraf off leine iken ileti bırakmak ve açtığında o kişinin bunu görebilmesinden di kasdım . Ciddiyet kısmına gelince eğer kişi ciddiyet içerikli görüşmesi gereken kişiler varsa zaten msn tarzı ortamda değil mail yoluyla haberleşir değil mi ama ;) Ora çok daha ciddi oratam. Bir tane daha ciddi oratama değil sıcaklık ve yakınlığı en doğru ifadelerle hizmet veren msn ortamı isabetliydi....sevgiliyle, eşle, kardeşle, yakın arkadaşlarla iletişim için ciddi bir ortama değil sıcak samimi , geliştirilmiş bir Msn ortamına ihtiyaç vardı......İstediği kadar Mikrosoft kendini parçalasın Skype nin olumluluklarıyla ilgili Msn gibi olmadıkça ,,,,hatta Msn eksiklerini tam tamamlayım bunca milyonların karşısına en kısa zamanda bu şekilde çıkmadıkça emin olunsun ki asla ve asla sevilmeyecek ...Üzgünüm destek ahalisi, fakat gerçek bu ;)
SilVe eklemek isterim ki , skype de en yakınımla konuşurken bile elalemle konuışuyormuş hissi veriyor.....soğuk soğukkk kabul edelimmm ....en kısa zamanda msn özelliklerini geliştirilmiş halde skypeye istiyoruzzz....
SilBu arada , faceye skype den bağlanmak istenildiğinde kişisel bilgileri geçtim , mesjlarıma ulaşmaya çalışıyor bu ne yaaa ....Yok artık..
YanıtlaSilMesajlarınıza ulaşmadan nasıl mesajlaşıcaksınız? Sizin mesajlarınıza ulaşıp onu başkalarına yayınlıyacağını mı düşünüyorsunuz? Gerçekten de çok komiksiniz. Kos koca Microsoft... Neyse :)
SilMerhaba skypeda oturum açarken üyeliğimi hatırlamıyor msn adıyla açarken yani bunu nasıl düzeltebiliriz yanıtlarsanız memnun olurum.
YanıtlaSilSayın Ş.Yakut, Nezaketen verdiğiniz yanıt için öncelikle teşekkür ederim. Lakin, Skype'ye üye olurken kişisel, iş şeklinde bir soru sorulmadı. Bugün bir arkadaşım benim skype kapalıyken bana ileti bırakmış tesadüfen maillerimi kontrol için mikrosoft hesabımı açtığımda kişiler , mesajlar bölümünde gördüm ...Fakat skype'yi açtığımda iletim Ç.d. ileti aldınız şeklinde bana düşmedi asıl sorum buydu aslında.
YanıtlaSilSkype'ı nasıl kullanmayı amaçlıyoruz ? Bu eğer kişiselse ve messeger veya facebooktan geçiş yapılarak gerçekleştirildiyse ...Bunun ger dönüşüm seçeneği var mı ? Sanırım yok...O zaman şöyle bir sonuç çıkıyor yeni bir sürümle kişilere , kişisel ve iş şeklinde seçenek sunulmalı değil mi ?....kaldı ki eğer bu seçeneği kişinin kişselse farklı bir sürüm , iş ise farklı bir sürümle kullanıma sunulmalı diye düşünüyorum ....kaldı ki milyonlarca kişisel kullanıcı ben gibi aynı yazı rengi, kısıtlı ifadeler v.s. gibi ortamda mesafeli şekilde görüşme yapmak istemiyordur....Hem ben , hem karşımdakinin yazı rengini kişisel ileti alışverişinde tüm listemdekiler dahil ...soğuk, mesafeli yazıların birbirine karıştığı 119. y.y. kalma bir ortam gibi yorumlayıp şakalaştık ...yani herkes aynı düşüncede....Elbette iş amaçlı kullanım ortamı için güzel ve yeterli denilebilinir. kişisel kullanıma özel Messengerden daha üstün eksikleri tamamlanmış yeni bir sürüm bekleniyor :)
SilMerhaba C6-01 cep telefonu kullanmaktayım skype yükledim sesli konuşma yapılabiliyor fakat görüntülü konuşamıyorum yardımcı olur musunuz?
YanıtlaSilKonu ile ilgili yardımınız için çok teşekkür ederim. Cevabınızı canı gönülden bekleyeceğim.
SilFakat 3G sistemi var telefonun ön kamerasıda var.. Karşı tarafındakide görünmüyor
SilMERHABA.... Ben birşeyi merak ediyorum. MSN yi kullandığım kulanıçı adı ve şifreyle SKYPE ye geçiş yaptım. MSN ye aynı kullanmış olduğum kulanıçı adı ve şifreyi girdiğimde MSN giriş yapamıyorum.Bu bir sorunsa Çözümü nedir ben hem MSN hemde SKYPE kullanamayacakmıyım MSN hazinaf@hotmail kulanıcı olarak acamıyacakmıyım
YanıtlaSilMSN de mesaj bölümünde benim için önemli dosyalarım vardı bunlaradamı ulaşamayacağım.bana gönderilen önemli mesajlara ne olacak şimdi
SilYardımlarınız için teşekkürler
YanıtlaSilmerhaba,bir kere skype de sayfanızda ki herhangi bir kişiyi engelleyemiyorsunuz,engelliyorsunuz da o kişi sizin onu engellediğinizi anlıyor bu doğru mu ?dağru sanırım ki çok saçma bir özellik madem karşımda ki kişi benim onu engellediğimi anlıyor engellme özelliğinin analamı ne daha,sorumsa skype de gözükmez olduğum zaman sayfamda ki herhangi bir kişi görünmez olduğumu anlayabilir mi ?
YanıtlaSilskype şifremi unuttum değiştiremiyorum, yardım edin lütfen
YanıtlaSilBen kodu giriyorum fakat "Üzgünüz işaret tanınamadı" hatası alıyorum kodu manuel olarak yazdım kopyalayıp yapıştırdım.. nafile ne yapıcam acil söyler misiniz
SilMerhaba bir kişiyi eklemem gerekiyor ama adam skype adresini değil de msn adresini yazmış ama msn kapandı. forumdan bir arkadaş ve üyeliğini de hiç açmıyor. bu kişiyi nasıl ekleyebilirim?
YanıtlaSilMerhaba benim bir sorum olacaktı. Destek sayfası burası sanırım.
YanıtlaSilŞimdi ben kendi adımı skypede aratınca bir yığın sayfa çıkıyor ama kendimi bulamıyorum. Acaba başka arkadaşlarım beni eklemek isteyenler beni nasıl bulacak? İsmimi yazarak bulamıyorlar bir türlü. Bunun bir çözümü var mıdır?
merhaba,microsoft hesabım ile skype ı açtığımda kişi listem geliyor fakat herkes offline görünüyor. mevcut sorunu yaşadığım bilgisayarın dışında başka bir bilgisayardan açtığımda ise sorun görünmüyor. kişi listemde online olanlar çıkıyor. bu durum neden kaynaklanabilir,çözümü nedir,yardımcı olabilirseniz sevinirim...
YanıtlaSilTekrar merhaba,öncelikle bilgilendirme için teşekkürler...sanırım bahsettiğiniz gibi bağlantı hızından kaynaklı olabilir..tam bu durumu kabullenmişken bugün başka bir konu çıktı:) sorunlu olduğunu belirttiğim bilgisayardan yeni daveti kabul ettiğimde,eklenen kişiyi online görebiliyorum ama diğer kişi listemdekiler aynı offline...yeni eklenenler neden aynı bağlantı hızında görünebilir oluyor anlamadım,diğer arkadaş listemi silip tekrar eklersem bu sorun ortadan kalkarmı,öyleyse en kısa nasıl yapabilirm:)
Silselam böyle bir site açtığınız için teşekkür ederim. Skype ile ilgili ne ararsak burada bulabiliyoruz. Bulamadığımız yerleri de size buradan sorabiliyoruz. Şimdi soruma gelecek olursak, ben aynı anda iki tane skype açmak istiyorum. Yani messenger / msn deki gibi çoklu / toplu oturum açmak istiyorum. Böyle bir şey mümkün müdür?
YanıtlaSilSkype de bir sorun vardı ne yaptıysam bir türlü çözemedim arkadaş listem görünmüyordu. bu sorun format attıktan sonra ortaya çıktı bir çok kez silip yeniden yükledim düzelmedi. yeniden format attım düzelmedi. skype de arkadaş listem görünmüyor ne yapabilirim bu sorunu nasıl çözebilirim. böyle bir hata ile ilk kez karşılaşıyorum skype kendisinden usandırdı artık lütfen bana yardım edin.
YanıtlaSilskype yükledim bi bilgisayarımda hotmail hesabımı açabiliyorum ama diğer bilgisayarımda skype yeni hesap oluştur var o kısımda yani açamıyorum güncellediğim halde olmuyo yardımcı olabilirmisiniz?
YanıtlaSilskypeyi kurdum her iki bilgisayarımda ilk kurduğum bilgisayarda hotmail hesdabımı açtım ama diğer bilgisayarımda hotmail hesabı açacağım bölüm yok orada yeni bir hesap oluştur seçeneği var sadece nasıl yapacağım bilmiyorum yardımcı olabilirmisiniz?
YanıtlaSilSkype profilimdeki görünen ifade mesajını kaldıramıyorum.Yardımcı olurmusunuz?
YanıtlaSilMerhaba,
SilMessenger'da alışıkolduğunuz sistemin dışına çıkıldığı için kullanıcılar bu tür basit değişimlerde dahi problemler yaşıyor.Skype'de oturum açtığınızda çıkan isminiz soy isminizin yazıldı olduğu yere (nickiniz) tıklayın,açılan sayfada ifade mesajı yerini görüceksiniz.Mesajınızı değişip onaylayın.
Skypeuyeol.Com Destek Ekibi
''messenger daki engellenmiş bir arkadaşa ileti gönderilemiyor.''
YanıtlaSilMerhaba outloktan arkadaşlarımla sohbet panelinde böyle bir şey yazıyor ve yazışamıyorum.bir türlü sebebini anlıyamadım.ben mi onları engellemişim onlarmı beni çözemedim lütfen yardımcı olabilirsinizi.
''messenger daki engellenmiş bir arkadaşa ileti gönderilemiyor.''
YanıtlaSilMerhaba outlook da arkadaşlarımla sohbet bölümünde böyle bir şey çıkıyor kimseyle yazışamıyor.böyle bir şey neden oldu çözemiyorum.benmi engellemişim onlarmı beni engellemiş.yardımcı olurmusunuz acaba?
skype kapalı iken yolllanan mesajlar neden gelmıyor yada gıtmıyor kısılere
YanıtlaSilsorun ile ilgili bilgilendirme mail adresinize gönderilmiştir.
SilSkpyde facebook arkadaşlarım çevrim dışı görünüyor.bunun nedenini ögrenmek istiyorum ve en kısa zamanda bilgi veririseniz teşekkür ederim
YanıtlaSilBunun iki sebebi var birincisi arkadaşınızın skype görünüm listesinde 'görünmez' olarak işaretlemisidir.Bir başka nedeni ise sizin veya arkadaşınızın messenger uygulamasıyla devam edip karşıdakinin skype programını yüklemesinden meydana gelen bir sorunda olabilir.
SilSkypeuyeol.com Destek
merhabalar ben skype açıkken birileri ile konuştuğumda bilgisayarımındaki internet gidiyor upnp işaretinide kaldırdım çöok şey denedim ama yinede geçmedi ne yapmalıyım size?
YanıtlaSilmerhabalar skypeda birileri ile konuştuğumda bilgisayarımın interneti gidyor upnp işaretini kaldırdım yine de olmadı çok şey denedim ama düzelmiyor sizce ne yapmalıyım?
YanıtlaSilMerhaba,
YanıtlaSilBenim hem skype hem msn (hotmail) hesabım vardı. msn kullanımdan kalkınca, Skype'e yükseltmeyi önerdi ve yükselterek hesapları birleştirdi. Şu anda Skype'e msn hesabımdan girdiğimde hem msn hem de skype hesabımdaki kişiler görünüyor ancak skype hesabımdan girince sadece skype hesabımdaki kişiler görünüyor. Daha önce buna benzer sorulara verdiğiniz cevapları okudum ve söylediğinizi yaptım. Yani kişi listesinin hemen üstündeki liste görünümünü "Tümü" yapınca da, "microsoft office outlook" yapınca da msn hesabımdaki kişiler görünmüyor.
Merhaba, bilgisayarıma format attım skype yükledim, direk mail adresimi ve şifremi isteyen sayfa çıktı yazdım sonra mavi bir sayfa çıktı ve öyle kaldı bağlanamadı, sağ alt tan tamamen kapattım, ekle kaldırdan kaldırdım, başlattan çalıştır yapıp %appdata%\Skype yazdım ordan skype dosyasını sildim. Tekrar skypen son sürüm olan 6,5 yükledim, ama değişen birşey yok yine mail adresi ve şifremi yazıyorum mavi ekran çıkıyor öyle kaloyor bağlanamıyor, başka bilgisayarda açılıyor lütfen yardım
YanıtlaSilMulti Skype Launcher ile Microsoft hesabıyla 4 adet skype açtım. Bunlardan 2 tanesinde kişilerle görüntülü konuşma seçeneği çıkıyor diğer 2 hesapta ise bu seçenek yok. Karşımdakilerin kameraları var ve tanımlı. Açılan tüm hesaplarda kameralı görüşme yapabilmem için ne yapmalıyım.
YanıtlaSiliyi günler. benim iki ayrı skype hesabım vardı fakat ilkini kullanmak istemiyorum. arastırdım fakat hesabın nasıl silinecegine dair net bir bilgi bulamadım. bir diger sorunum da su ; arama barında ikinci yani kullanmak istedigim hesabımı aratınca ilk hesabım cıkıyor yani ben güncel olarak kullandıgım hesabımı göremiyorum aratınca. yardımcı olur musunuz lütfen?
YanıtlaSilMerhaba,
SilÖncelikli olarak 2 skype adresi dediğiniz msn ile skype adreslerinizimi birleştirdiniz?
Eğer birleşim yapıldıysa arama barında büyük ihtimal bu yüzden ilk adresiniz çıkmaktadır.
Msn den Skype ye geçiş yaptım. Hergün yeniden denetim masasından skype programını kaldırıp yeniden kurmazsam skype çalışmıyor.
YanıtlaSil" Bazen internet yavaşlıyor veya bir süreliğine duruyor. Düzgün ve sorunsuz çalıştığına emin olduğunuzda tekrar deneyin " uyarısını veriyor. Bir çözümü var mı bu işin....
Merhaba,
YanıtlaSilSkype ye geçtikten sonra msn deki kullanıcı adımı değiştiremiyorum. Kullanıcı adı değiştir kısmından bunu çok denedim ama olmadı her seferinde değiştirilmiş gibi görünüyor ama değişmiyor. Ne yapmalıyım?
Skype'da oturum açtığınızda gözüken kullanıcı adımızı değiştirmek için adımızın üzerine tıklıyoruz.Açılan sayfada K.adımız en yukarıda çıkacak buradan dilediğiniz nicki seçerek sağ taraftan okeyleyin skype'da görünen nickiniz değişmiş olucaktır.
SilSkype Destek Ekibi
msn süperdii bu yeni programm skyp cook dandik seni icat edeninnnn bennnnn kafasınııı biiiibbbbbb edeyimm kulanmıyorum artıkk
YanıtlaSilmerhaba bilgisayarıma format attım bilgisayarı açınca hemen skybe kişisel hesabıma giriyr nasl düzeltebilirim
YanıtlaSilMerhaba;
YanıtlaSilSorunum şu skype ile yazışmalarım sırasında türkçe karakter sorunu yaşıyorum bazı harfler soru işareti olarak gidiyor karşı tarafa, ayrıca ne yazsam iki kere gidiyor karşı tarafa bu konular hakkında yardımlarınızı rica ederim. İyi çalışmalar
tüm ayarları düzgün yappmama ragmen kişi listemdekiler çevrimdışı görünmekte ve şu ana kadar kimseyle iletişim kuramadım
YanıtlaSilMerhaba öncelikli olarak microsoft hesabındanmı giriş yapıyorsunuz skype adresinizlemi.Msnden skype'a geçerken bu tür sorunlarla karşılaşılmakta ama tüm herkesle aynı sorunu yaşamanız büyük sıkıntı normalde 2-3 arkadaşınızın ç.dışı görüntülenmesi sorunu sıkça karşımıza çıkan problemlerden oluyor.Bu sorunu arkadaş listemizden silip tekrar ekliyerek halledebilirsin.
SilSkype Destek Ekibi
slm, benim 2 tane facebook ve 2 tane skype adresim var bunlar 1 skype ve 1 face olarak ayrı ayrı birbirlerine bağlı. şimdi bu hesaplardan biriyle skypea gidiğimde şuanda facebooktaki arkadaş listenize ulaşılamıyor uyarısı alıyorum ama deiğer skypetan diğer faceye ulaşılıyo bi sorun yok onda ve aynı bilgisayarda yapıyorum işlemleri yani pcde de bi sorun yok skype sildim tekrar yükledim başka skypa açtım ama ne yaptıysam bu face adresimdeki arkadaşlar skypte görünmüyor face arkadaş listenize ulaşılamıyor diyo faceden uygulamardaki skypaları kaldırdım tekrar yükldm.face ile skype bağlantısını kestim kaç defa tekrar eşleştirdim ama yok nafile yani facebook ana sayfadaki haberler paylaşımlar falan skypeta çıkıyo ama arkadaş listesine ulaşılamıyor. ben facebooktaki uygulamaların tamamını silmiştim benim adıma paylaşımda bulunduğu için ondan alakalı olabilirmi ondan sonra başladı çünkü eğer ondansa
YanıtlaSilne yapmam gerekiyor lütfen tyadım edin deliricem....
Merhaba. Skype programında ''görünmez'' modda oturum açtığımda sağ alt köşede görünmez modda giriş yaptığım uayrısının çıktığını söyledi arkadaşlar. Görünmez modda giriş yaptığımızda sağ alt köşede görünmez olarak oturum açtığımız görünüyor mu yoksa sorun bende mi? Eğer oturum açtığımız görünüyorsa görünmez olarak oturum açmanın ne anlamı kalıyor?
YanıtlaSilTeşekkürler..
Merhaba skype programında bazen bu tür problemler olmaktadır,birde milyonlarca messenger kullanıcısını skype'a aktarınca veri tabanı şişti ve msnden skype'a geçenlerde bu tür problemler görünmekte sistemsel bir hatadır en kısa sürede düzeltilecektir.Sadece sizinle ilgili değil bununla ilgili birçok mail gönderilmektedir
SilSkype Destek Ekibi
Cevabınız için çok teşekkür ederim. İyi akşamlar..
Silmerhaba skype facebook arkdaşlarımı çevirimdışı gösteriyor face si açık olanları çevirimiçi yapmıyor nasıl düzlete bilirim.
YanıtlaSilMerhaba. Yukarıdaki soruyu soran kişi olarak yazıyorum. Görünmez modda oturum açıldığında başka arkadaşlarda aynı problemin olmadığını öğrendim. Sorun bendeymiş. Düzeltmek için ne yapabilirim? Çünkü bu özellik benim için çok önemli..
YanıtlaSilmerhaba Skype ana sayfasında paylaştığım ifade mesajını sildim ama hala ana sayfamda görünüyor o mesaj oradan nasıl silerim böyle görünmesi normal mi acaba? şimdiden teşekkürler..
YanıtlaSilEvet skype ana sayfanızda önceki yapmış olduğunuz paylaşımlar zaman tüneli şeklinde kalır.
SilMerhaba skype hesabımı kapatmak istiyorum ancak mail ve şifremi hatırlamıyorum. Yapmam gereken nedir bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler
YanıtlaSilHazal hanım skype hesabınız mail adresinizle ilişkili olduğu için kapatmak istiyorsanız ikisi birden kapanacaktır.Hesap ayarları sekmesinden size ait tüm bilgileri temizleyin ve hesabınıza uzun süre girmeyin otomatik olarak hesabınız kapatılacaktır.
SilMerhaba;
YanıtlaSilSkype adresimle msn adresimi birleştirdim. ikisinin kişi listelerini ortak tüm listede görüyorum ancak msn'de an itibarıyla online olduğunu bildiğim hiç kimseyi online göremiyorum. onlarda beni göremiyor. yazdıklarımız da karşılıklı gitmiyor birbirimize? yardım edebilirseniz çok sevinirim.. teşekkürler..
Gökçe
Merhaba
YanıtlaSilSkaype adres arama kısmında aradığında adresimin yahut isim soyisimin görunmesini istemiyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Skype ayarlarında herkes ile iletişim seçeneğini kapatırsanız aramalarda nickiniz yada isim soyisminiz çıkmayacaktır.
Silherkese açık seçeneğimde açık ona ragmen bulmuyor.yükledim yeniden kurdum ama çözülmedi sorun. başka ne yapabilirim ??
Silmerhaba skype da beni arayan kişiler bulamadığını söylüyor ayarlarda herkese acık gözüküyor buna ragmen bulunamıyorum. kendimde denedim arama çubuğundan mail adresimi ve rumuzumu yazdım nafile yardımcı olurmusunuz nasıl görünür olcam..
YanıtlaSilmerhaba skypeda beni arayanlar bulamıyor. mail adresimi ve rumuzumu vermeme ragmen aramada cıkmıyor. ayarlarda herkes ile iletişim seçeneği acık ama nafile. kendimde denedim görünmüyorum.ben karşı tarafı ekliyorum ama onlar ekliyemiyor
YanıtlaSilMerhaba,
YanıtlaSilMsn hesabımla skype'a girmeye çalışıyorum fakat her defasında üzgünüz, oturum açma ayrıntılarınızı tanıyamadık Skype adınızı ve şifrenizi kontrol edip tekrar deneyin şeklinde mesaj veriyor. Kullanıcı adı ve şifre doğru Messenger'a girebiliyorum ama Skype giremiyorm
aynen ben de öyle adı kabul etmiyor
Silskypda yeniyim ancak facebook hesabıma olumsuz bir etkisi olmaz değil mi? sanırım bağlantılılarmış birbirlerine
YanıtlaSilkesinlikle olumsuz bir etkisi söz konusu değil skype'ın yeniliklerinden birisi facebookdaki arkadaşlarınızla kameralı görüşme yapabilir mesajlaşabilirsiniz
Silskype hesabımdan çıktıktan sonra masaüstünde facebook dosyaları adında bi dosya çıkıyor üstelik face arkadaşlarımı skype için ayarlamamış olmama rağmen,bunun nedeni nedir? :/
YanıtlaSilbişi sorcam skype adıyla oturum aç ne demek oluyor? ya da bu skype adı nasıl alınıyor? ben hep normal microsoft hesabımla giriş yapıyorum,skype adıyla oturum açamıyorum nedenn acaba?
YanıtlaSilmicrosoft hesabınızla skype bağlantılı şekilde oturum açılmakta skype adıyla oturum açmanız için sadece skype hesabıyla giriş yapmalısınız ana sayfadan yönergeleri takip ederek yeni skype adı alabilirsiniz.
SilMsn hesabımla skype'a girmeye çalışıyorum fakat her defasında üzgünüz, oturum açma ayrıntılarınızı tanıyamadık Skype adınızı ve şifrenizi kontrol edip tekrar deneyin şeklinde mesaj veriyor. Kullanıcı adı ve şifre doğru Messenger'a girebiliyorum ama Skype giremiyorm.
YanıtlaSilBu konuda yardımcı olabilen yok mu acaba
skyp da arkadaşımı ekledim ancak ona çevrimdışıyken mail atabilir miyim ya da çevrimdışıyken mail alabilir miyim?
YanıtlaSilLütfen çok önemli cvplarsanız sevinirim .. skype hem laptopa hem de masaüstü bilgisayarıma yukledim,laptoba gelince önceden göndermiş olduğum msjlar hala gitmemiş olarak görünüyor,gönderilmiyor,sildim tekrar yükledim laptoba ama hala önceki gibi anlayamadım neden ya da napmam lazım? ve son bir soru ; laptopta bu durum düzelmezse o arkadaşımdan gelen msj bana iletilir mi? çünkü laptopta iletilmediği için masa üstüne geçtim, oradan konuşmama rağmen laptoptan girince hala iletilmedi yazıyor..şimdiden çok teşekkürler
YanıtlaSilFazlasıyla yardımcı oldunuz zaten çok teşekkürler :)
Silskype da çevrim dışıyken atılan mailler bana ulaşmıyor acaba neden? ve farklı bilgisayarlardan girince bi önceki konuşma geçmişimi de bulamıyorum ..şimdiden teşekkürler çok
YanıtlaSilskype da oturum açtığım zaman activex uyarısı alıyorum bu sadece skype da oluyor nedeni ne olabilir simdiden teşekkürler..
YanıtlaSilskypeta engellendiğimi nasıl anlarım ileti gönderiyorum karşısında dönen bişey var henüz iletilemedi diyor
YanıtlaSilDisk I/O hatası gibi bişi veriyo çözümü nedir lütfen acil yardım...
YanıtlaSilmerhaba
YanıtlaSilskype da çevrimdışı kişiye mesaj gönderiyorum ama sanırım mesajım ulaşmıyor ve karşı taraf ben çevrimdışı iken bana mesaj gönderiyor ama ben mesajı göremeiyorum. ne zaman ki ikimiz aynı anda online oluyoruz o zaman önceden gönderilen mesajları görebiliyoruz!! ama önceden durum böyle değildi. ben çevrimdışıyken bana gönderilen mesajı oturum açtığım zaman görebiliyordum, mesajı gönderen kişi çevrimdışı olsa bile!!
bunun bi çözümü yok mu??
Merhabalar,
YanıtlaSilBenim skype hesabımda bir kişiyle aramızda geçen konuşmaları görüntülemek istiyorum. Fakat o kişi engellemiş beni sanırım. Diğer kişilerle aramızdaki konuşmalar görünüyorken onunki gözükmüyor. Dolandırıcı bir kişi. Nasıl yapacağım. Yardımcı olursanız sevinirim...
Merhaba,
YanıtlaSilSkype hesabımda biri arasında geçen görüşmeleri görmek istiyorum fakat göremiyorum. Kişi beni engellemiş. Hesabımdaki diğer kişilerle yaptığım görüşmeleri görebiliyorum. Fakat burada göremiyorum. Dolandırıcı olan birisi bu. Yardımcı olursanız sevinirim...
skype ta görüntülü arama yapıom
YanıtlaSilama bu kişi sadece anlık ileti alabilir dio
dün akşam grüntülü konuşuoduk bu akşam olmuo
skypye daha once konustugum arkadasıma ıletılerım gıtmıyor henuz ıletılmedı dıye donen bişey var bır aydr durum boyle ve arkadasımla bagalnatı kuramıyorum sebebı nedr acaba
YanıtlaSilSayın Ilgilerin Dikkatine
YanıtlaSil10 yıldır skyep nin 3.8 sürümünü kullanıyordum ancak 2 ayda yada 4 aydan bir şifremi sildikleri için yeni bir şifrede zaten verimiyorlar yni bir skype kurmak zorunda kaldım her seferinde bugüne kadar skype sayım 18 i geçti ve 2 gün önce gene şifremi sildiler ne yaparsam yapayım 3.8sürümünü çalıştıramadım bu sefer 6.7 sürümünü yükledim ? bu sürüm zaten 3.8 e hiç benzemiyor bir çok eksikleri olduğu gibi GB tı da çok yüksek, Pnetium(R) 4 CPU 2.280Ghz bilgisayarım var çok hızlı ve çok süratli ancak bu skypenin 6.7 sürümünü yükledikten sonra bilgisayar donyama ağırlaşmaya başladı ( hardiskin yükünü azalttım ) gene olmadı bilgisayar çalışmıyor donuyor kalıyor. Skype yi devreden çıkarınca normail çalışıyor
Allah rızası için 2 ricam var skype yetlilerinden 1 . artık şifremi devaöı silmekten vaz geçin
2. skypeyi bilgisayarı ağırlaştırmadan;dondurmadan nasıl çalıştırırım yardınıız ı rica ederim
Firma sahibi. D. Topuz
,
Merhaba. Skype ta bizi engelleyenleri, silenleri veya hem engelleyip hem de silenleri nasıl görebiliyoruz? Teşekkürler..
YanıtlaSilMerhaba,
SilSkype da messengerdaki gibi engellemeden silme gibi bir özellik yok,kişilerden kaldırdıysa karşı taraf tamamen sizle irtibatı kesilmektedir.Online olduğunda size gözükmiyecektir,skype nickinin yanında yeşil bir logo bulunmaktadır o logo'da okey işareti var ise çevrimiçi logonun içi boş ise çevrimdışıdırı logonun içinde soru işareti var ise karşı taraf sizi kişilerden kaldırmıştır.
Skype Destek Ekibi
Teşekkür ederim. İyi çalışmalar dilerim..
Silsykpe de gönderilen mesajın karşı taraf tarafından görülüp görülmediğini nasıl anlarız?
YanıtlaSilMerhaba,
SilSkype üzerinden görüşmelerde mesajınız karşı tarafa iletilmediyse mesajınızın sonunda ! ünlem işareti çıkmaktadır.Mesajınızın sonunda herhangi bir işaret yok ise mesajınızı karşı tarafa ulaşmış demektir
Skype Destek Ekibi
karşı taraf sizi kişi listesinden kaldırmış ise gönderilen mesaj kendisine iletilir mi?
SilSkype de bizi engellemiş birine gönderdiğimiz mesajlar ona iletilir mi?
YanıtlaSilMerhaba, Skype de kişi listesinden sizi silen birine mesaj gönderildiğinde karşı tarafa iletilir mi?
YanıtlaSilMaalesef skype'da kişi listesinden silinen kişinin gönderdiği mesajlar karşı tarafa iletilmez
SilPeki engellenen kişilere ileti yine iletilmez değil mi? Yani bizde dönen ok işareti mi çıkar?
SilMerhaba. Bazı kişilerde skype oturumu açıldığında home sayfası boş açılıyor ve karşılıklı online görünmesine rağmen yazılar tek taraflı gittiği için sohbet edilemiyor. Yalnızca bir tarafın yazdıkları karşı tarafa ulaşıyor. Sorduğum bazı başka arkadaşlarda da skype home sayfası açıldığı halde mesajlar yine tek taraflı ulaşıyormuş. Bazı arkadaşlarda ise normal sohbet edilebiliyormuş. Genel bir sorun mu var acaba? Sistemsel bir sorun mu? Bilgi verirseniz seviniriz..İyi günler..
YanıtlaSilben hergün saçma sapan arkadaşlık teklifleri arıyorum bunlara engel olmanın aramalarda çıkmamanın bir yolu var mı acaba?
YanıtlaSilDaha önce yazdığım aşağıdaki konuda bir çözüm yok mu? Uzun yıllardır kullandığım bir MSN (Hotmail) hesabım var fakat bu hesap ile ilk başlarda kullandım fakat bir süre sonra skype'a artık giremiyorum sorunun çözümü nedir SKYPE ilgilileri !!
YanıtlaSilMsn hesabımla skype'a girmeye çalışıyorum fakat her defasında üzgünüz, oturum açma ayrıntılarınızı tanıyamadık Skype adınızı ve şifrenizi kontrol edip tekrar deneyin şeklinde mesaj veriyor. Kullanıcı adı ve şifre doğru Hotmail hesabıma girebiliyorum ama Skype giremiyorm
merhabalar...sayfayı okuduğum zaman benim gibi aynı sorunu yaşayanların iletilerine cevap verilmediğini gördüm ve tekrardan sormak istiyorum skype de çevrimdışındaki birine ileti yolladığım zaman kenarında dönen bir ok işareti var nedeni nedir acaba.. engellenmiş olabilir miyim lütfen cevaplarsanız sevinirim simdiden teşekkür ederim.
YanıtlaSiliyi çalışmalar..ben skypye 2 ay önce üye oldum yeni bir adres aldım. 1-1bucuk ay sonra skype giriş yaparken ..üzgünüz,oturum açma ayrıntılarınızı tanıyamadık filan gibi bir mesaj aldım şifremi resetleyeyim dedim.son aşamaya geldim yeni şifremi yazdım ama onuda kabul etmedi nedense.defalarca yapmama rağmen olmadı. benim anladığım skyp şifre resetlemeyi kitlemiş bir türlü olmuyor..neyse yeni bir adres aldım 2.skyp adresi. tuhaf bir şekilde daha bir ay dolmadan bu adrese de giriş yapamıyorum.yine bir gün kullanıcı adı-şifre doğru girilmesine rağmen : üzgünüz,oturum açma ayrıntılarınızı tanıyamadık mesajıyla 2.skype adresimde uçtu ya da silindi ya da birileri girdi bilmiyorum...sabah akşam yeni adres mi alacam ben? ayrıyeten ben o skype adreslerime giremediğim için arkadaş listemide hatırlamıyorum..mağdurum..bu sorunu nasıl çözeceğim? bu konuda lütfen yardımcı olur musunuz?
YanıtlaSilBendede aynı sorun
Silarkadaşlar yeni hesap alın bu sorun büyük bir ihtimal karşı taraftan birilerinin bizim hesabı engellemesiyle ilgili. ben müşteri temsilcileriyle görüştüm. biri bizi engellerse hesap kilitlenebilir mi diye? o da skyp nin öyle bir hakkı var dedi !!! aslında mantıklı bir şey değil onların kafalarına göre hesabı kapatmaları ama..böyle bir şey varmış dediklerine göre. yapacak bir sey yok. eğer hesabınıza giremiyorsanız..yeni hesap alacaksınız..çözümü bu.
SilMerhaba. Skype kişilerinden birisini listeden sildiğimizde tekrar ekleyemiyor muyuz? Silinen kişilerin tekrar eklenme özelliği yok mu?
YanıtlaSilMerhaba,
SilSkype kişi listesinizden kaldırdığınız kişiyi yeni kişi eklerkenki gibi skype adıyla ekliyebilirsiniz kişi ekleme isteğini kabul ederse görüşme yapabilirsiniz.
Skype Destek Ekibi
Peki sadece skype kişileri değil hotmail hesabını kullanan kişileri de sildiğimizde tekrar ekleyebiliyor muyuz?
Silmerhaba microsoft hesabı ile bağlanıyorum skype cevrimdışı iken yazılan iletiler açılınca gelmiyor neden yardımcı olursanız sildim ekledim ama olmadı
YanıtlaSilSkype adresime giremiyorum şifre degışimine giriyom şifrem değişmiyor müşteri hizmetlerine başvur yazıyor ne yapmalıyım
YanıtlaSilbu skype nasıl berbat bir program böyle anlamadım, Messenger hesabım var Hotmail e girebiliyorm fakat skype girerken üzgünüz skype adınızı tanıyamadık diyor ve giremiyorm ben zaten skype deil Microsoft hesabı ile girmeye çalışıyorm salak program skype adınızı tanıyamadık diyor. Bu programla ilgili sorunlar ilgilililerini ilgilendirmiyor sanırım..
YanıtlaSilGİZEM MOBİLYA 11/11/2013
YanıtlaSilMERHABA SKYPEYİ AÇTIĞIMDA KARŞIDAN GELEN MESAJLARI ONLAR BİLGİSAYARINI AÇMADAN BANA GELMİYOR.NEDENİ NE OLABİLİR.DAHA ÖNCE BÖYLE BİR SORUN YOKTU.
merhabalar, skyp ta bı arkadaşımı engellemiştim. daha sonra engelı kaldırdım. suan o cevrım dısı ve yazdıgım iletiler sanırım karşı tarafa gitmiyor ? çevrım dısı kişilere ıletı gonderılemıyor muu ?
YanıtlaSilskype de giriş esnasında yazdığımız üye adları neden her açtığımızda kayıtlı kalıyor bunları silemezmiyiz.mesela benim üye adımı kimse bilsin istemiyorum.
YanıtlaSilsayın ilgililer...yukarda sorulan soruları okudum. ama karşı taraf çevrimdışıyken ileti gönderemiyorum sorusunun cevabi hala yok...
YanıtlaSilben de aynı sorunla karşılaşıyorum ve karşı taraf çevrimdışıyken iletilerimin sağ tarafında dönen bir daire oluşuyo ve iletilerim asla karşı tarafa gitmiyor
kesinlikle eminim ki karşı taraf beni engellemiş değil..
defalarca skype sildim ve yeniden yükledim.. ama sorunu çözemedim.yardımlarınızı bekliyorum..
bu sorun 1 aydır başıma geliyor.. daha önceden böyle değildi ve iletillerimi karşı taraf çevrimdışı ,bile olsa gönderebilyodum..
saygılar..
skype heasbım başka bir bilgisayarda açık kaldı ve hesabıma müdahale ediliyor..
YanıtlaSilaçık kalan hesabımı nasıl kapatabilirim?
skype şifrenizi değiştirmeniz lazım aksi takdirde hesabınıza giriş yapmaları mümkün olucaktır.
Silaynı problem bende de var ve şifremi değiştirmeme rağmen diğer bilgisayardaki muhtemelen çıkış yapmadığından orada hala açık görünüyor.
Silson yarım saattir skype sistemini kullanamıyorum messenger adresimle.sistemde bir sorun mu var ?
YanıtlaSilaz önce skype da oturum açamadım defalarca denedim olmadı,sildim baştan yükledim ancak şimdide bazen açılıo bazen açılmıo napmam lazım? şifre ya da skype adı hatalı diyor sürekli
YanıtlaSilMerhaba sistemsel sebeplerden ötürü skype oturum açma problemi yaşamışsınızdır arada bu tür problem oluyor sorununuz düzelmediyse mail atarak sorun hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
SilSkype şifremi unuttum. şifremi tekrar almak için forma kayıtlı olan e posta adresimi giriyorum.. adresime gelen mail şöyle:
YanıtlaSil"Merhaba,
www.skype.com
Parola sıfırlama belirteci
live:devereci08 hesabının Skype parolasını bu geçici kod ile sıfırlayın.
Bağlantı çalışmazsa, kodu manuel olarak girebileceğiniz belirteç: 6070344028d95bd1544f14001430554a
Lütfen bu kodun süresinin altı saat içinde dolacağını göz önünde bulundurun. Bundan sonra, parola sıfırlama talebini yeniden göndermeniz gerekecektir.
Hemen konuşun,"
Geçici kod kısmına tıkladığımda gelen sayfada kırmızı zemine :"Üzgünüz işaret tanınmadı, lütfen tekrar girmeyi deneyin veya başka bir işaret alın".uyarısı veriyor..
manuel olarak da deneyip 6070 ile başlayan kodu girdiğimde de aynı uyarıyı veriyor..
Şifreyi iki gündür alamıyorum bir yerde yanlışmı yapıyorum acaba, yardımcı olursanızn sevinirim
merhaba , skype de hiç bir sorun yaşamazken artık ne mesaj atabiliyorum ne de kişi ekleyebiliyorum . beni eklediklerini söyleyenleri göremiyorum. lütfen yardımcı olur musunuz.
YanıtlaSilskpeden microsoft hesabım açılmıyor başka bilgisayarlarda denedim kendi bilgisayarımda denedim
YanıtlaSilaçılmıyor adrestim doğru şifrem doğru başka adrest denedim açılmadı bir çare bulun şimdiden tşkrl
Merhaba, skype programını uzun zamandır kullanıyorum ve 2 gün öncesine kadar hiç sorun yaşamadım. Ancak 2 gündür bilgisayarımı yavaşlatıp kitliyor ve yazdıklarım gecikmeli olarak iletiliyor. en az 3 dakika yazdıklarım gönderilsin diye beklemek zorunda kalıyorum. Yazarken bile iletileri takılma sorunu var. Ancak programı kapattığımda kitlenme ve yavaşlama sorunum ortadan kalkıyor. Diğer programları açtığımda ise sorunum olmuyor. Yazılanları uyguladım geçmişini temizledim, kaldırıp tekrar yükledim ama hala maalesef devam ediyor sorunum. Neden olabilir ya da nasıl düzeltmeliyim? Bilgi verirseniz çok sevinirim
YanıtlaSilmerhaba skype'den oturumu kapattıktan sonra neden kullanıcı adım orada kalıyor sılme sansımız varmı tesekkurler.
YanıtlaSilMerhaba, daha önce olmayan fakat 3 gündür kurtulamadığım bir sorunum var. Mesajlaşıp, geçmişi siliyorum, bir sonraki yazışmamda yada hatat durup dururken tüm yazışmalarım geri geliyor bana aynen...hatta bir ay önce yazdılanlar bile geldi. o tarihlerde ve o saatlerde geliyor. siliyorum yeniden geliyor. Bazen de en son yazdığım geliyor. 2 kez skype ı kaldırıp yeniden kurdum. Olmadı. yine kaldırmadan önce yazdıklarım geldi. mail aderesim de hotmail. bu sorunu nasıl çözebiliriz? Teşekkürler.
YanıtlaSilben internet uzerınden e postamı gırerek skype hedıye premıum kodu aldım kodu skype gırdım ve makbuz olarak 70dolar kesıldı yazdı hıcbır kredı kartı numarası vb. sıfre vermedım bu fıyat ttnet faturasına yansıma şansı varmıdır
YanıtlaSilskype ta yadığım mesaj en az 3-5 defa aynı şekilde görünüyor. gelen mesaj da aynı şekilde enaz 3-5 satır geliyor. sorun ne olabilir? teşekkürler.
YanıtlaSilmrb ali kursunlu olarak kursunlu07@gmail.com skype mi açamıyorum,yardımcı olurmusunuz
YanıtlaSilmerhaba acaba bugünlerde skypede sorun mu var hep baglanamiyor yada hattan düsüyor internet çok hızlı olmasına ragmen olmuyor
YanıtlaSilMerhaba. Ben windows xp, windows 7 ve windows 8 ile uyumlu skype sürümü kullanıyorum. Kullandığım iletişim sistemi ise windows 8. Görüntülü çağrı geldiğinde karşının kamerası açılmıyor ve ''Oynatıcıda problem var '' yazıyor. Ayrıca yukarıda ses kalitesi kırmızı olarak gözüküyor. Bunun sebebi ne olabilir? İnternet bağlantım gayet iyi. Ben yeni bilgisayar aldım ve bilgisayarda hoparlör takılmamış ayrıca mikrofon da yok. Bununla yani hoparlör olmaması ile alakalı olabilir mi karşıdan gelen kameranın açılmaması? Daha önce başka bilgisayarda xp yüklüydü ve hoparlörüm vardı kameram yoktu ama karşıdan gelen kamera açımında hiçbir sorun yaşamıyordum ve normal bir şekilde karşının kamerası açılıyordu. Ben skype ta kendim kamera kullanmıyorum ve karşının kamerasını açtığında o şekilde görüşmek istiyorum. Nasıl düzeltebilirim bu durumu? Teşekkürler..İyi akşamlar..
YanıtlaSilskype adresimi hangi emaille açtığımı unuttum nasıl öğrenebilirim hangi emaille açtığımı yardımcı olursanız sevinirim çok acil ...!!!!
YanıtlaSilslm mesaj gitmiyor
YanıtlaSilSkype açılmıyor "" skype çalışmayı durdurdu.." diye hata veriyor.
YanıtlaSilSorununuzun cevabı http://www.skypeuyeol.com/2013/04/skype-calismayi-durdurdu.html bu linkde önergeleri takip ederek çözebilirsiniz.
Silmerhaba
YanıtlaSil"Skype Çalışmayı Durdurdu" Hatası veriyor
skype hesabıma giriş yaptımda öyle donuyor kalıyor nasıl düzelir.
YanıtlaSilbir cevap verin lütfen şifrem doğru adresim doğru fakat üzgünüz oturum açma ayarlarınızı tanıyamadık skype adınızı ve parolanızı tekrar deneyin yazıyor
YanıtlaSilSkypede gecmiş kaydı tutma secenegi işaretli olmasına ragmen geçmiş kaydı tutmasını, her görüşmeden sonra geçmişi silmemize ragmen ; başka bir pc de skype açtıgımızda en az 10 günlük görüşmelerimizin karşımıza çıkmasını nasıl engelliyecegiz.Gecmis kaydı "tutma" secenegi formalitedenmi var .!!!!!!!!!!! Buna bir çözüm üretilmemesi skype kullananların sayısını hergecen gün azaltacak Messenger Reviver sayesinde herkes tekrar msn ye dönüş yapacaktır..
YanıtlaSilaynı sorun bende de var acıl bı cozum uretmelerı lazımmm tum ayarları yapmama ragmen 1 aylık eskı mesajlar cıkıyor karsıma ozel hayyata gızlılık kalmadı
SilSkype ' de sifreyi dogru yazdıgım taktirde üzgünüz oturum acma ayrıntılarınızı tanıyamadık diyo nasl yaparım ?
YanıtlaSilMerhaba
SilTekrar şifrenizi yazarsanız giriş yapabilirsiniz bazen bugda kalıyor program bu hatayıda bildirdik skypeın güncellenmesinden sonra bu tür problemler yaşamıcaksınız.
Skype Destek Ekibi
skypem konuşurken kapandı...!!! bu kaçıncı aynı şey oluyor adminler bir sorun bulun şunaya bıktım yeni adrest açmaktan adrestleride geri alınmıyor yardım edin yardım ederseniz tşr edicem yardım yoksa tşr de yok
YanıtlaSilsykpe hem samsung s 3 tlf dan hemde bılg yapmıs olduguum mesajlasma sohbetı gecmısı sılınmıyor acıl yardım daha once oluyordu sımdı tum ayarları yapmama ragmen olmuyorr
YanıtlaSilmerhaba;skype oturumumu bilgisayarımda kapasam bile listemdeki diğer kişiler tarafından hala online görünüyorum;başka bir bilgisayarda giriş yapmadım.tedbir olarak şifremi değiştirdim ama hala aynı durum devam ediyor,neden olmuş olabilir.
YanıtlaSilmerhaba;skype oturumumu bilgisayarımda kapasam bile listemdeki diğer kişiler tarafından hala online görünüyorum;başka bir bilgisayarda giriş yapmadım.tedbir olarak şifremi değiştirdim ama hala aynı durum devam ediyor,neden olmuş olabilir.
YanıtlaSilMerhaba. Skype'a hotmail ile giriyorum. Kişi listesine eklenebilecek maksimum kişi sayısı var mı? Varsa nedir? İyi çalışmalar..
YanıtlaSilMerhabalar son 1 2 haftadır skype ı acıyorum ama kullanıcı adı yazacagım yer gelmiyor,mavi ekran üzerindeki skype yazısı öylece duruyor.donma yok ama kullanıcı adı yazma yeride yok :)
YanıtlaSilSkype uygulamasını kaldırıp yeniden kurun sorununuz düzelicektir.
Sil