Sizin için şuanda iki seçenek mevcuttur. Messenger tamamen kapatılana kadar kullanmayı seçebilirsiniz ya da direkt olarak bir Skype hesabı ile üye olabilirsiniz. Microsoftun açıklamasına göre 2014 başlamadan tüm messenger serverlari tamamen kapatılacak. Bu bilgiye göre seçiminizi yapabilirsiniz.
Skype hesabı açarak devam etmek isteyenler anasayfaya gelerek oradaki yönlendirmeler ile yeni bir üyelik alabilir ve Skype'ye kaydolabilirler. Bu sayede Skype'nin tüm özelliklerinden yararlanabilecek ve eski messenger hesaplarınızdaki kişileri de Skype'ye taşıyabileceksiniz. Ayrıca Skype üzerinden facebook'taki kişilerle de kolayca konuşabilirsiniz.
Messenger'e kayıt olmak için, öncelikle aşağıdaki verdiğimiz kayıt linkine tıklayınız. Karşınıza çıkan linkte ülkenizi ve kullanmak istediğiniz adresi yazıyorsunuz. Klasik olarak diğer bilgilerinizi de doldurarak hesabınız açabilirsiniz. Kayıt linki yazının en altında verilmiştir. Ayrıca aşağıdaki resimlerle messengera kayıt olamayanlar için rehber bir anlatım hazırlanmıştır.
Şekilde ki gibi Ülke'nizi seçtikten sonra açmak istediğiniz E-posta adresini yazmanız gerekiyor. Adresi yazarken daha önce kullanılmış olan bir adresi yazarsanız devam edemezsiniz. Yazdığınız adresin daha önce alınıp alınmadığını anlamak için alttaki "Kullanılabilirliğini Denetleyin" butonuna basarak öğrenebilirsiniz.
Messenger Kayıt Formu: Messenger Kaydol


0 yorum:
Yorum Gönder